Dragoș Savloschi a obținut prima sa victorie în Campionatul Național de Super Rally, după ce s-a impus autoritar în Trofeul Profi Timișoara 2025, a doua etapă a sezonului, anunță FRAS într-un comunicat.
Singurul campionat care se desfășoară exclusiv pe traseu urban în centrul marilor orașe a ajuns pentru al treilea an consecutiv pe Bega. După un start festiv în Piața Libertății, unde mii de oameni au venit să îi cunoască pe piloți mașinile lor, totul s-a mutat în zona Catedralei, acolo unde s-a dat startul manșelor de antrenamente și concurs.
Dragoș Savloschi, marele câștigător al etapei de la Timișoara
Pe un monopost Wolf Thunder, bucureșteanul Dragoș Savloschi a dominat etapa de la Timișoara, de la un capăt la celălalt, reușind să scadă timpul parcurs pe traseu de fiecare dată.
Acesta a stabilit noul reper al circuitului de la Timișoara chiar în ultima manșă de concurs, cu un spectaculos 02:31,136. Savloschi a fost mai rapid cu 2,1 secunde decât Leo Borlovan (Funyo SP05 Evo), cel care câștigase precedentele două ediții ale Trofeului Profi.
Podiumul open a fost completat tot de un monopost Wolf Thunder, pilotat de Aurelian Andronache, acesta fiind cronometrat cu 02:36,610.

Radu Benea, a treia victorie consecutivă la turisme
La clasa 2 (turisme), cea mai disputată divizie a campionatului, victoria i-a revenit pentru a treia oară consecutiv lui Radu Benea, timișoreanul aflat la bordul unui Ferrari 488 Challenge ajungând la finish în 02:40,364. Sebastian Barbu (Hyundai i20 Rally2) s-a clasat pe 2, la 2,3 secunde de Benea, la prima sa participare în Super Rally, în timp ce Lucian Răduț (Mitsubishi Evo) a fost la aproape 3 secunde de câștigător.
La clasa 2A (tracțiune față), Sorin Huțanu (Audi RS3 LMS TCR) a fost cel mai rapid, cu un timp de 02:49,741, cu 4,5 secunde avans față de Claudiu Motoc (Honda Civic Type R TCR) și cu 7,5 înaintea lui Nicolas Benea (Seat Cupra TCR), acesta din urmă fiind și cel mai tânăr pilot din campionat, la 17 ani și jumătate.
La clasa 2B (tracțiune integrală) s-a impus Sebastian Barbu, nimeni altul decât vicecampionul național absolut de raliuri. Cu timpul de 02:42,701, sibianul l-a întrecut pe vicecampionul de la viteză în coastă, Lucian Răduț, cu doar 6 zecimi. Al treilea în top a fost un alt pilot aflat la debut, Victor Dimitriu (Hyundai i20 Rally2), care a încheiat manșa de concurs în 02:44,560.
GT-ul a fost câștigat clar de același Radu Benea, cu Ferrari 488 Challenge și un timp de 02:40,364, în timp ce Sergiu Tîrlă Gao (BMW E30) a încheiat pe doi cu 02:51,495, iar pilotul de raliuri, Adi Teslovan (BMW M240I RACING CUP) a completat podiumul, având un timp de 02:54,678.
În cursa electricelor, Horia Platona (BMW I4) a avut un parcurs excelent și a câștigat detașat cu 02:45,348. Cristiana Oprea (Opel Corsa E) cu 03:14,606 a fost a doua, iar Sebastian Șerban (Mini Cooper SE) a încheiat pe 3 cu un timp final de 03:17,025.
La echipe victoria a reușit pentru a doua etapă consecutiv de cei de la RevizieCutie.ro, formată din Dragoș Savloschi și Tudor Adrian Pop, pe doi s-a clasat Engage x Dode Racing (Horia Platona și Aurelian Andronache), iar pe 3 a fost din nou Canova Racing (Radu Benea și Nicolas Benea).