Generația Z vrea mai puțin sex în filme. Sondaj UCLA

Adolescenții și tinerii adulți din Generația Z sunt mai puțin încântați de conținutul cu caracter sexual din media, se arată în ultimul raport Teens and Screens publicat de către un centru de cercetări sociologice axat pe tineret și cultura pop din cadrul Universitatății California din Los Angeles, mai cunoscută după acronimul UCLA.

Raportul a fost întocmit după chestionarea a 1.500 de tineri, membri ai Generației Z, despre ce tip de media vor să consume.

Generația Z, mai puțin sex în filme, mai multă prietenie și relații platonice

51,5% dintre respondenți (cu vârsta între 10 și 24 de ani) au spus că vor mai mult conținut care pune accentul pe prietenie și relații platonice, în detrimentul celor romantice, mai ales a celor care implică sex, după cum relatează revista Variety.

Alți 47,5% din respondenți au spus că sexul nu este necesar pentru povestea majorității filmelor și serialelor TV, în timp ce 44,3% au declarat că poveștile romantice sunt folosite excesiv în media.

Dr. Yalda T. Uhls, unul dintre autorii studiului, a declarat într-un comunicat de presă că răspunsurile sunt în linie cu studiile care arată existența unei „epidemii a singurătății” în rândul adolescenților americani.

Generația Z vrea mai puțin sex în filme

Tinerii de azi fac mai puțin sex decât părinții lor, când aveau vârsta lor

Cercetătoarea a subliniat de asemenea că studiile arată că majoritatea adolescenților de azi fac mai puțin sex decât părinții acestora când aveau vârsta lor și că majoritatea filmelor și serialelor nu reflectă acest lucru încă.

„Deși este adevărat că adolescenții vor mai puțin sex la TV și în filme, ceea ce spune cu adevărat studiul este că ei vor relații mai diverse ilustrate în media pe care o privesc”, afirmă Uhls.

„Este important ca Hollywood să își dea seama că adolescenții vor povești care reflectă întregul spectru de relații”, a subliniat ea. În caz că ești curios ce filme și seriale agreează totuși tinerii din ziua de azi, scuzați exprimarea de pensionar, respondenții la chestionarul pe care s-a bazat raportul UCLA au numit în acest sens BarbieStranger Things și Heartstopper.

Platformele de dating au tot mai puțini utilizatori tineri

În toată lumea cele mai cunoscute platforme de dating au tot mai puțini utilizatori în rândul celor care au între 18 și 25 de ani, potrivit unor companii de profil. Adolescenții și tinerii adulți din ziua de azi sunt mai puțin interesați de dating-ul online.

Site-urile de întâlniri nu mai prezintă interes pentru tineri, spun reprezentanții acestora, care observă o scădere de 5% față de 2019. Totuși, site-urile de dating rămân atractive pentru cei cu vârste mai mari.

CITEȘTE ȘI OANA LASCONI REGRETĂ DECLARAȚIILE FĂCUTE LA ADRESA MAMEI SALE, ELENA LASCONI

Web design © 2024 Știrea ta